ponedeljek, 15. september 2008

ERC granti Sloveniji niso usojeni

Koncno sem se vrnila iz dolgih in zasluznih delovnih pocitnic. Potem, ko sem se celo poletje pridno ukvarjala z znanostjo, pisala clanke in hodila po konferencah, se tako lahko zopet vrnem k prebiranju kosti, ki mi jih nastavlja slovenska znanost.

Prvo, kar mi je ob prihodu v ljubi mi domek padlo v oci je bilo obvestilo s stranikolegic iz Slovenije, da je ERC ze pred vec kot mesecem dni oznanil rezultate za
Advanced Grants. Med dobitniki ni nikogar iz Slovenije. Ob toliksnem tarnanjem nad mlado znanstveno generacijo v Sloveniji, ki ni bila uspesna pri prvem razpisu za Starting Grants, tokrat niti glasu v dnevnem casopisju o sedanjem fiasku? No, pa kdo bi se ukvarjal s tovrstnimi drobnarijami, ko pa vendar Patrije vabijo na ljudsko veselico.

Rezultati so na voljo na
http://erc.europa.eu/pdf/AdG1_ListPE_2008-07-31final.pdf

Ni komentarjev:

Objavite komentar